Ontspanningsoefeningen

Maak kennis met Yoga Nidra via deze heerlijke geleide meditaties. Voor meer Yoga Nidra en andere yogalessen ga je hier direct naar het lesrooster

  • Creëer je persoonlijke definitie van welzijn – Marlene van Lier (3:58). Door je bewust te worden waar je écht gelukkig van wordt, bescherm je jezelf beter tegen de onzichtbare aanvallen die we nu eenmaal allemaal tegenkomen in het leven.

 

  • Yoga Nidra Meditatie op innerlijke heelheid – Marlene van Lier (6:34). Met deze op iRest gebaseerde meditatie leer je contact maken met je ware Zelf. Je ervaart uit de eerste hand wie je Zelf bent en dat je goed bent zoals je bent.

 

  • Yoga Nidra –  The Devine Sleep – Marlene van Lier (23:39). Dit is een heerlijke meditatie om tot rust te komen en nieuwe energie op te doen. Twintig minuten Yoga Nidra staat gelijk aan 2 uur slaap. Je kunt de meditatie doen wanneer je maar wilt: in je middagpauze of ’s avonds om makkelijker in slaap te vallen.

 

  • Progressieve Ontspanning – Marlene van Lier (13:59). Met deze op fysiotherapeut Jacobson geïnspireerde ontspanningsoefening, span je eerst alle spieren groepsgewijs aan en laat dan los. Je leert diep te ontspannen en het verschil te voelen tussen ontspannen en gespannen spieren.